ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

essay writing serviceΝα ξεκινήσουμε με μια διευκρίνιση για να μην έχουμε παρεξηγήσεις. Υπάρχουν δύο τροποι τοποθέτησης των εμπρός αντιστρεπτικών ραβδών [λη και “ζανφόρ” για τους πιο μάστορές]¨. Ο απλός, όπου η ράβδος και τα σημεία στήριξης της είναι ορατά και υπάρχει άμεση πρόσβαση, και ο δυσκολότερος, όταν η ράβδος είναι τοποθετημένη μέσα σε ένα υποπλαίσιο, κάτω απο τον κινητήρα. Το ίδιο ισχύει περίπου και τις πίσω ράβδους. Απευθυνθείτε σε εξιδικευμένο συνεργείο ανάρτησης για την αντικατάσταση των ραβδών [ απαιτούνται πολλά και ειδικά εργαλεία τα οποία δεν προτίθεστε να αγοράσετε].

Η αντιστρεπτική δοκόs δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια στρογγυλή μπά­ρα [ράβδοs] που ενώνει τους τρoχoύς ανά άξονα [είτε εμπρόs είτε πίσω δπ­λαδή] με το πλαίσιο του αυτοκινήτου. Ο λόγos ύπαρξήs της είναι κυρίωs η μείωση των κλίσεων του αμαξώματοs στιs στροφέs. Ουσιατικά πρόκειται για ένα τρίτο έλασμα στον άξονα όπου είναι τοποθετημένη – τα άλλα δύο είναι τα κοινά ελατήρια, ή οι ράβδοι στρέ­ψηs για τους πιο «μυστήριουs» [π.χ. Peugeot 106, Alfa 75 κ.λπ.]: Έλασμα. Ειπαμε; Ναι, οσο κι αν αυτο σας ακούγεται περίεργο, αντιστρεπτική δοκόs διέπεται από τους φυσικούs νόμουs των ελασμάτων, οπότε έτσι πρέπει και να αντιμετωπίζετα! Για παράδειγμα, η στρεπτικότητα που έχει μια τέτοια δοκόs αποδίδεται από τον τύπο:

Στρεπτικότιτα= [2 χ ροπή χ μήκος] π.χ. δίαμετρος 4 χ συντελεστής [σκληρότητας μετάλλου]

Την παραπάνω μεθοδολογία μπορεί­τε να τη χρησιμοποιήσετε και για το αυτοκίνητό σας, αρκεί να δεχτείτε ότι οι δοκοί είναι κατασκευασμένεs από το ίδιο μέταλλο ή να ψαχτείτε περισσότερο σχετικά με τα υλικά κατασκευήs των δοκιμίων που θέλετε να συγκρίνετε [αντιπροσωπεία, εισαγωγείs αντιστρε­πτικών δοκών κ.λπ]. Στην περίπτωση μας ηταν ένα Audi s 3 και μόσχευμα το πλήρες σετ της της H & R . Το αυτοκίνητο ανήκει στην πρώτη κατηγορία που σας αναφέραμε .

Οι αντιστρεπτικέs ήταν περίπου έξι Xιλιοστά παxύτερες απο επεξεργαστίκαμε [από 19,1 και 15,3 mm εμπρός και πίσω, σε 25,3 και 21,3 mm], ρυθμιζό­μενηs σκληρότητας, και το kίt περιεχει όλα τα απαραίτmα «αξεσουάρ» για την, τοποθέτιση τους [ελαστικούς συνδέσμουs, βάσειs, βίδες κ.λπ.].

Μετά το τέλος της τοποθέτησns έγινε και η απαραίτητη δοκιμή στο δρόμο, ώστε να διαπιστώσουμε τα αποτελέσματα των πράξεών μαs. Και πραγματικά, οι κλίσειs στις στροφέs είχαν πλέον μειωθεί σημαντικά, το αυτοκίνητο έδειχνε μεγαλύτερη σιγου­ριά και έδειχνε ότι πάταγε καλύτερα. Τα περιθώρια πρόσφυσηs ανέβηκαν, όμωs στο όριο το ασημί s 3 έδειξε να είναι λίγο πιο απόλυτο. Αυτό είναι ένα απο τα χαρακτριστικά των παχύτερων αντιστρεπτικών και δεν μας εξέπλη­ξε, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε τους “γυάλινουs” ελληνικούs δρόμουs.

Oι φωτο αφορούν S3 AUDI αλλαγή αντιστρεπτικές απο την H&R

 

 

 term paper